Organizator: Social Tigers
 
Ruszyły zapisy TIGERSUNITED2: #BRANDCORE!
To II edycja naszej wirtualnej konferencji - tym razem w całości poświęcona jednemu tematowi: budowania marki trwalszej od spiżu.
Zarejestruj się za darmo: https://www.tigersunited.pl.
Podczas całodniowego wydarzenia będziemy szukać odpowiedzi na pytania:
➡️ Dlaczego „wzrost świadomości marki” traktowany jest jak przeciwieństwo „twardej sprzedaży” i czym grozi takie podejście?
➡️ Czy można rozwijać biznes, bazując tylko na aktywnej sprzedaży lub tylko na działaniach brandowych?
➡️ Jak uruchomić marketing w firmie, która do tej pory prowadziła tylko aktywną sprzedaż?
➡️ Jak obniżać koszty pozyskania klienta, zwiększać jego wartość w czasie i uniezależnić się od płatnych kanałów dotarcia?
➡️ Po co rozwijać markę, skoro konsumenci są dziś nielojalni i wybredni?
Do interaktywnych paneli dyskusyjnych i prelekcji zaprosiliśmy starannie wybranych ekspertów:
🔶 Franciszek Bazyli Georgiew (CEO, Social Tigers)
🔶 
Karolina Kawska
 (Head of Social Media, Social Tigers)
🔶 
Filip Lewandowski
 (Senior Social Media Specialist, Social Tigers)
🔶 Martyna Celuch (Social Media Specialist, Social Tigers)
🔶 
Daniel Kotliński
 (Marketing Manager, Social Tigers)
🔶 Dominika Dragun (Marketing Coordinator, Inter Cars)
🔶 Paweł Paszkowski (E-commerce Manager, Strategic Mind)
🔶 
Mateusz Jurkiewicz
 (CEO, GBS)
🔶 Magda Mieczkowska (Marketing Specialist, Uczelnia Łazarskiego)
🔶 Krzysztof Bożek (CEO, Krowarzywa)
🔶 Jacek Dziura (CMO, iCEA)
Do grona naszych partnerów medialnych i merytorycznych zaprosiliśmy:
💡 
Marketer+

💡 
Studio306

💡 
Shoper
Uwaga: pokój webinarowy pomieści maksymalnie 1000 osób. Zarejestruj się już teraz!