Organizatorzy: BCK SPONKaczorowski Mateusz i 2 innych użytkowników

Zapraszamy na szkolenie "Sztuka budowania pozytywnych relacji biznesowych z klientami na rynku nieruchomości", które przeprowadzimy

w dwóch formułach: online i w siedzibie Stowarzyszenia.
• Budowanie marki osobistej Pośrednika
• Doskonalenie umiejętności komunikacji interpersonalnej
w relacjach z klientami
• Poznanie i utrwalenie zasad profesjonalnej korespondencji
mailowej z klientem, szczególnie w sytuacji napięcia i stresu
• Poznanie i utrwalenie zasad komunikacji online z klientem
• Wzmocnienie motywacji do działania, rozwoju osobistego
Kiedy? Czwartek, 3 grudnia 2020 r., w godzinach od 10:30 - 14:00.
Od godziny 10:00 zapraszamy na wspólną kawę.
Gdzie? Wirtualny pokój w aplikacji Zoom (bardzo prosta obsługa) lub w BCK SPON, ul. Warszawska 3, 40-009 Katowice.
PROGRAM SZKOLENIA
- Marka osobista Pośrednika a skuteczność działań na rynku
nieruchomości
- Neuroprzekaz marki osobistej Pośrednika, jej źródło oraz formy
prezentowania
- Co składa się na markę osobistą Pośrednika i w jaki sposób
budujemy ją na nieświadomym poziomie?
- Neuroprzekaz osoby pewnej siebie i zdecydowanej
- Etykieta biznesowa – jaki ma wpływ na efekt końcowy
podejmowanych działań?
- Etykieta powitań – co nowego?
- Etykieta spotkań biznesowych – co nowego?
- Etykieta zakończenia spotkania biznesowego i pożegnania gości
- co nowego?
- Etykieta telefoniczna – co nowego?
- Serwisy społecznościowe, czyli marka osobista w sieci
- Sposoby wzmacniania pozycji biznesowej i budowania marki
osobistej w sieci
- Jakie działania w sieci szkodzą marce osobistej?
- Komunikacja interpersonalna, jako istotny element marki
osobistej
- Najważniejsze neuronarzędzia do stosowania w komunikacji
interpersonalnej z klientami
- Słowa i zwroty wzmacniające przekaz oraz pozycję mówiącego?
- Słowa i zwroty osłabiające przekaz i pozycję mówiącego?
- Porozumiewanie się kobiet i mężczyzn, czyli co nas różni i co łączy
w komunikacji biznesowej
- Co mogą zrobić mężczyźni, by lepiej porozumiewać z kobietami w
sferze biznesowej?
- Co mogą zrobić kobiety, by lepiej komunikować się z
mężczyznami w sferze biznesowej?
- Sztuka prowadzenia korespondencji mailowej z klientem
- Aktualne zasady netykiety
- Struktura profesjonalnego maila skierowanego do klienta
- Profesjonalne słownictwo w korespondencji z klientem – na co
zwracać uwagę?
- Jak reagować na emocje negatywne zawarte w korespondencji
od klienta?
- Jaki sposób sformułowania wypowiedzi mailowej, wzmacnia
naszą pozycję?
- Jaki sposób sformułowania wypowiedzi mailowej, osłabia naszą
pozycję?
- Kluczowe narzędzia do zastosowania w korespondencji z
klientem w sytuacji napięcia i stresu
- Najczęściej popełniane błędy w wymianie korespondencyjnej z
klientem w sytuacji trudnej
- Rozmowa online z klientem na rynku nieruchomości
- Narzędzia do komunikacji online
- Forma zaproszenia klienta do sesji online
- Przygotowanie stanowiska do sesji online z klientem
- Etykieta sesji online z klientem – najważniejsze zasady
• Zasady umawiania sesji online
• Czas sesji online – zasady
• Miejsce sesji online – zasady
PROWADZĄCA:
Firma Szkoleniowa Grażyny Białopiotrowicz – trener biznesowych umiejętności psychologicznych, ekspert w budowaniu marki osobistej, osobisty doradca Managerów wyższego szczebla, Reprezentantów Zarządów oraz osób publicznych. Na rynku nieruchomości od 20 lat szkoli Pośredników w obrocie nieruchomościami oraz Zarządców nieruchomości. Prowadzi szkolenia, warsztaty, treningi dla Uczestników na różnym szczeblu rozwoju i zaawansowania zawodowego w firmach różnych branż, urzędach i instytucjach. Specjalizuje się w psychologii biznesu: profesjonalna obsługa klienta, komunikacja interpersonalna w firmie i z klientami, psychologia stresu zawodowego, zarządzanie emocjami, psychologia sprzedaży i negocjacji, kierowanie zespołem i motywowanie pracowników, budowanie marki osobistej. W swojej pracy korzysta ze specjalistycznej wiedzy i doświadczenia. Posiadaną wiedzę ekspercką wykorzystywała w kampaniach wyborczych w wyborach parlamentarnych, samorządowych i prezydenckich. Jest autorką książek: Psychologia sprzedaży nieruchomości; Psychologia w pracy zarządcy nieruchomości; Kreowanie wizerunku w biznesie i polityce. Wspólnie z Marzeną Rogalską napisała książkę: Być kobietą biznesu. Kierowanie zespołem, motywowanie pracowników, kreowanie własnego wizerunku, wydanej przez Wolters Kluwer. Współpracuje, jako wykładowca studiów podyplomowych, ze Szkołą Główną Handlową w Warszawie oraz Collegium Civitas w Warszawie. Ma zaszczyt być prelegentem podczas konferencji i kongresów. Z pasją realizuje sesje indywidualne na potrzeby firm i osób prywatnych.
KOSZTY UCZESTNICTWA:
zapisy oraz dokonana wpłata do 26.11.2020 r.
• Członkowie B-C-K SPON – 39,84 zł netto + VAT =
49,00 zł brutto
• Pracownicy członków BCK SPON - 64,23 zł netto + VAT = 79,00 zł
brutto
• Pozostali uczestnicy – 121,14 zł netto + VAT = 149,00 zł brutto
zapisy oraz dokonana wpłata od 26.11.2020 r.
• Członkowie B-C-K SPON – 56,10 zł netto + VAT =
69,00 zł brutto
• Pracownicy członków BCK SPON - 80,49 zł netto + VAT = 99,00 zł
brutto
• Pozostali uczestnicy – 137,40 zł netto + VAT = 169,00 zł brutto
W czasie długiej przerwy (godz. 13:00), zapraszamy wszystkich chętnych na dwudaniowy obiad, który będzie serwowany w restauracji Dzień i Noc Katowice. Koszt obiadu – 25,00 złotych (liczba miejsc ograniczona).
Jak zapisać się na szkolenie? Jak je opłacić?
Aby zapisać się na szkolenie wystarczy kliknąć w przycisk "Kup bilet - zarezerwuj swoje miejsce" a zostaniesz przeniesiony do formularza zgłoszeniowego – tam dokonasz rejestracji. Zapłać za bilet na konto BCK SPON - BANK PEKAO SA: 89 1240 2959 1111 0000 3125 9514. Po zakupie biletu otrzymasz potwierdzenie rejestracji. Link do wirtualnego pokoju, który będzie czynny od godziny 10:00 w czwartek, prześlemy Ci na tydzień przed szkoleniem.
Czy w trakcie szkolenia online może być obecny mój współpracownik?
Tak, jeśli chcesz to z jednej transmisji może korzystać kilkoro uczestników ale z tym zastrzeżeniem, że zalogowani jesteście z jednego urządzenia np. w biurze lub w domu.
Jak najlepiej przygotować się do szkolenia online?
Przed przystąpieniem do szkolenia sprawdź, czy Twoja kamera oraz mikrofon są sprawne - mogą ale nie muszą być Ci potrzebne, możesz zadawać pytania na czacie. Niezbędne jest posiadanie
sprawnych głośników. Szkolenie najlepiej odtwarzać na jednym komputerze a pracować na drugim. Nie trzeba w tym momencie przełączać się między oknami.
Czy będzie możliwość zadawania pytań podczas szkolenia online?
Tak, będzie taka możliwość. Potrzebujesz do tego mikrofonu. Jeśli go nie posiadasz, pytania zadasz na czacie
WARUNKI REZYGNACJI:
- rezygnacja tylko w formie pisemnej
- na 1-7 dni przed szkoleniem - zostanie pobrana opłata w wysokości 50%
- na 8 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia - zwrot wpłaty w wysokości 100%
Brak pisemnej rezygnacji i nie wzięcie udziału w szkoleniu, powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.
Brak wpłaty nie jest jednoznaczny z rezygnacją.