Szkolenie otwarte
Najczęściej wiele osób nurtuje pytanie:
,,Jak pracować by nie zmarnować czasu ?,,
"Czy możemy oczekiwać od klienta wynagrodzenia za naszą pracę, nawet jeżeli zrezygnuje z zakupu nieruchomości?"
,,Jak podnieść swoje wynagrodzenie?,,
Zatem podczas szkolenia odpowiemy sobie wspólnie na wiele pytań:
1) Dlaczego nie obsługujemy klientów kupujących ?
2) Dlaczego kupujący są dla nas tak ważni?
3) Co jest kluczem do sukcesu w takim segmencie klientów?
4) Jaki Ty musisz być, by nie tracić czasu i zarobić więcej?
5) Kim jest i jakie ma cechy klient z prawdziwego zdarzenia, jak
ich rozpoznać ?
6) Gdzie znajdziemy takich klientów?
7) Jak zainteresować potencjalnych kupujących swoją usługą ?
8) Czy możliwa jest specjalizacja (target jaki obsługujesz)?
9) Jak ustrzec się przed popełnieniem błędów z kupującymi?
10) Jakie pytania, jak i kiedy je zadawać? Kwalifikacja wstępna i
końcowa.
11) Należyta staranność - kroki jakie podejmiesz, by chronić
klientów ?
12) Przykłady dobrych praktyk
Cena za udział w szkoleniu:
169 zł brutto do 20.11.2020
199 zł brutto do 30.11.2020
259 zł brutto do 11.12.2020
Karta spotkania z ,,kupcem,, płatna dodatkowo 50 zł dla uczestników szkolenia.
Po rejestracji na adres mail : ilona.mastalerz@pro-per-ty.pl
Prosimy o podanie danych do faktury oraz dopisanie hasła szkolenie lub szkolenie + karta spotkania
Prowadząca :
Ilona Mastalerz - na co dzień zarządzająca biurami w Krakowie, Katowicach i Warszawie.
W Polsce często nie lubi się pracować z kupcem, wiele firm w tym największe w Polsce skupiają się na sprzedającym. Na przestrzeni 10 lat doświadczenia i pracy dla jednej z największych sieci na świecie, sprawiło że zainteresowanie klientem kupującym zgłębiała szczególnie w oparciu o pracę na rynku kanadyjskim,.
Uczestnicząca regularnie w dostępnych szkoleniach na rynku w Polsce i za granicami.
Wyznaje zasadę, jeśli sam się nie rozwijasz nie możesz uczyć innych.
Trener, mentor, ale przede wszystkim pasjonat dobrych praktyk, rozsądnych i otwartych na zarabianie w branży nieruchomości w transparentny sposób, jednak nie ograniczający ciasnymi regułami, a otwarciem na różne indywidualne sytuacje.
Prowadziła zespół w krakowskim biurze przez kilka lat na pierwsze miejsca w międzynarodowej sieci.
Notująca regularne wzrosty obrotów w prowadzonych biurach.
Edukacja na temat pracy na wyłączność z Klientem poszukującym jest jej pasją, a praca dla uczących się przyjemnością.